Alla inlägg under februari 2011

Av Nalle - 10 februari 2011 20:20

AJabaja, inte googla! Försök gissa först i en kommenterar.

Jag avslöjar svaret senast i morgon kväll eller när jag fått 3 kommentarer (vilket som nu kommer först)

Här kommer det då:


Personer, vilka temporärt residera i arkitektoniska kreationer av en metastabil transparent smältprodukt av övervägande kiselsyra,  bör iakttaga abstinens i fråga om det skyndsamma omlokaliserandet av smärre petrologiska enheter.

 

  

Av Nalle - 8 februari 2011 09:39

Som det språfreak jag är så älskar jag grenen tillkrånglade ordspråk, kan du lista ut vilket ordspråk som avses?   

Kvaliteten hos ett genom extraktion av animaliska och/eller vegetabiliska komponenter i genom upphettning aktiverat fluidum framställt nutritivt preparat förhåller sig omvänt till numerären hos den i produktionen engagerade kulinariskt skolade personalen.

Skriv svaret i en kommentar   

Av Nalle - 6 februari 2011 23:08

P ånågot sätt vill jag blogga, men jag vill ha tips om vad som är läsvärt, språk och ord var tydligen ingen hit..   

Några tips vad jag ska skriva om?

Jag kan och vill skriva om i stort sett vad som helst, fantasin sätter gränser!

Kom med förslag! :)

Av Nalle - 3 februari 2011 22:53

Presentation


Livet.....

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Hur känner du mig?
 Motorhobbyn
 Av födsel och ohejdad vana
 Känner dig inte, snubblade bara in
 Från cybervärlden
 Kund i min butik
 Barndomsvän
 Släkt
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards